LOGO-Spillet

Med LOGO indfanges tidens ånd i form af kendskab til mærkevarer, superbrands og slogans i et originalt og morsomt brætspil. Det engelskudviklede brætspil om logoer har Top-Toy (Danspil) versioneret til dansk på fin vis.
Hele familien kan være med, når der skal gættes løs og testes viden om reklamer fra både trykte og elektroniske medier, ligesom spillerne dyster på kendskab til (billede-)logoer.

Vi omgiver os med brands, reklamer og logoer fra morgen til aften, så spillet LOGO rammer plet med sine spørgsmål om danske og internationale produkter og mærker.

Selve spillet er ganske nemt at lære. I skal, som i mange andre brætspilsquiz, dyste om at svare rigtigt og komme først rundt om spillebrættet, der består af farvede felter der matcher de spørgsmål man kan få. Hver spiller kan max få lov at svare på de fire spørgsmål, der er på et spørgsmålskort, og det er rigtig fint tænkt, så spillet kan bibeholde en god dynamik og et fint flow, når deltagerne må skiftes. Spillet er kort og godt ganske let at lære og fungere super fint undervejs.

LOGO er både udfordrende, sjovt og også rigtig interessant. Alle rundt om bordet vil med sikkerhed blive forbløffet af hinanden, og over de relationer vi har opbygget til slogans, produkter og mærkevare igennem tiden. LOGO viser om noget hvor mange varemærker, produkter og logoer vi er omgivet af.
Der er stor bredde i spørgsmålene og de logoer, mærker og produkter der refereres til. Netop dét gør spillet ekstra morsomt og spændende. Spillet henvender sig til voksne og familier med børn fra 9-10 år. Det fungere allerbedst, når I er flere spillere, fordi man gensidigt kan besvare hinandens spørgsmål, hvis den ene ikke kan svare.
LOGO går rent ind med sit unikke og særegne spillekoncept!

Læs mere

Skriv et svar