Fucking flink dig selv

Reklamemanden Lars AP står bag det beundringsværdige projekt Fucking Flink, som du blandt andet kan følge på www.fuckingflink.dk og på facebooksiden af samme navn. Det er da også allerede blevet til en fagbog om flinkhed, men nu er Lars AP klar med endnu en venlig og velformidlet opsang under titlen ”Fucking flink dig selv”.

Fucking Flink er en mission og intention om at gøre danskerne til et af verdens mest flinke folk. Bogen er skrevet med masser af humor, skæve indfaldsvinkler og rammende bemærkninger. Det er kort sagt læsning, der inspirerer og gør indtryk! Lars AP forstår at sælge sit budskab og gøre det cool at være flink.

”Fucking flink dig selv” er så afgjort en bog, der kan læses af unge med stort udbytte. Giv den i konfirmationsgave eller forær den til teenageren, der trænger til at se lidt ud over sin egen næsetip. Eller lad den ”bare” være en venlig påmindelse til dit dejlige afkom om, at tilværelsen giver meget mere mening når vi hver især tager ansvar, viser hinanden respekt og venlighed.

I ”Fucking flink dig selv” kommer Lars AP vidt omkring og ideerne er mange; lige har de helt små venlige gerninger til de store initiativer, der er livsforandrende for andre.

Stilen i bogen er humoristisk, letlæselig og ikke mindst veloplagt. Lars AP veksler mellem teori og praksis – og gør sin mission om flinkhed fristende som bare pokker! Han anskueliggør på mange – og vidt forskellige måder – hvorfor vi har brug for venlighed, ligesom han med en perlerække af eksempler viser hvordan man kan være hjælpsom overfor andre.

At sætte medmenneskelighed i fokus giver god mening i en tid, der er præget af individuelisme, travlhed og et massivt medieforbrug. Lars AP viser med venlighed en vej, der inkludere masser af overskud, varme og imødekommenhed overfor andre. Bogen er måske nok en opsang, men sådan virker det slet ikke. Tværtimod er Lars AP overbevisende på den gode måde, når han gang på gang demonstrerer, hvordan den enkelte selv får et stort udbytte ved at vise andre venlighed. Det er ren win-win!

”Fucking flink dig selv” er bog nummer to om Lars AP´s flinkhedsmission, og den er så afgjort en must read for alle i familien! Med små adfærdsændringer og aktive valg kan man gøre en stor forskel for sig selv og andre. ”Fucking flink dig selv” er et værktøj, der virker ved at trykke på de rigtige knapper. Grib chancen!

Køb Fucking flink dig selv online