Legoland Gratis billet - Debat på Sjovforbørn.dk

Bliv medlem  Debatforum  Om Sjovforbørn.dk  Annoncering  Send os et forslag    Del denne side på Facebook

pivise  (1 indlæg) 14. april 2007 kl. 20:33
Legoland - Gratis billet
Fakta giver gratis legoland billetter væk!

I ugens fakta avis (uge 14) står der

"Tegn din egen billet og afleverer den i LEGOLAND ved billethuset, så kommer du gratis ind i LEGOLAND"

billetten gælder i perioden 1/4 til 6/5 for 1 barn 3-12år

Kode på tegningen: LL 212055

Svar - citer og svar

LotteC  (1 indlæg) 11. oktober 2007 kl. 21:18
Sv: Legoland - Gratis billet
Det kan man vist igen nu resten af oktober - samme regler. Men hvor meget skal tegningen fylde - og skal den være lavet på et bestemt stykke papir, eller hvad?

Svar - citer og svar

Anonym  (Gæst) 18. april 2008 kl. 10:20
Citat:

"Tegn din egen billet og afleverer den i LEGOLAND ved billethuset, så kommer du gratis ind i LEGOLAND"

Fakta tilbudet gælder KUN til og med 30 april!!

Svar - citer og svar

Anonym  (Gæst) 05. maj 2008 kl. 17:20
Hvis du nu havde læst ordentligt efter ville du kunne se at det var sidste år det gjaldt til 6/5. ;-)

Svar - citer og svar

Heidi  (Gæst) 22. marts 2009 kl. 11:01
Skal man hente er speciel blanket som der skal tegnes på. Eller er det bare en tegning som man skriver kode på ?

Svar - citer og svar

Anonym  (Gæst) 22. marts 2009 kl. 21:14
nej , ungerne skal bare tegne, i afleverer. Men husk- 1 bilet per barn ifølge med 1 betalende voksen!(det vidste vi ikke sidste år og jeg tog afsted med 3 børn(1 voksen) det blev dyrere end vi regnede med

Svar - citer og svar

Anonym  (Gæst) 26. marts 2009 kl. 13:58
Det lyder som en rigtig god ide. Tak for tippet.

Svar - citer og svar

anonym  (Gæst) 31. marts 2009 kl. 08:37
Er der nogen, der har den gældende kode til her i foråret 2009?

Svar - citer og svar

Pernille  (Gæst) 31. marts 2009 kl. 12:20
Jeg sidder med Faktas reklame og jeg kan ikke se den kode der skulle gælde for dette forår 2009, så jeg tror desværre at man skal have reklamen med, der er den reklame der var i sidste uge.
Vi skal derover på lørdag, der er det halv pris fordi det er åbningsdagen, men der kan man vist ikke bruge fakta tegningen, da der står at den ikke kan kombineres med andre tilbud :o(
Hvis vi ikke kan bruge tegningen (den gratis billet) på lørdag vil jeg gerne sende den til dig, men den gælder kun fra d. 4 april til d. 10 mej for 1 barn mellem 3-12 år

Svar - citer og svar

Franz  (Gæst) 31. marts 2009 kl. 22:57
Citat:

Jeg sidder med Faktas reklame og jeg kan ikke se den kode der skulle gælde for dette forår 2009, så jeg tror desværre at man skal have reklamen med, der er den reklame der var i sidste uge.
Vi skal derover på lørdag, der er det halv pris fordi det er åbningsdagen, men der kan man vist ikke bruge fakta tegningen, da der står at den ikke kan kombineres med andre tilbud :o(
Hvis vi ikke kan bruge tegningen (den gratis billet) på lørdag vil jeg gerne sende den til dig, men den gælder kun fra d. 4 april til d. 10 mej for 1 barn mellem 3-12 år

Hej Penille,

Vi Skal i Legoland sidste uge af April, så det ville være helt perfekt, hvis du vil sende reklamen fra Fakta.
Du kan skrive til mig på denne mail: franzjensen@privat.dk

På forhånd tusinde tak!

Svar - citer og svar

Franz  (Gæst) 01. april 2009 kl. 11:15
Hej igen Pernille,

Min kære mor havde Fakta reklamen fra sidste uge, så du kan give din til en anden.

Svar - citer og svar

Cindie  (Gæst) 02. april 2009 kl. 11:13
Altså (: jeg ere selv 15 og har sæsonpas til legoland, og jeg skal passe min fætter og tager ham med i legoland den 9. og han er 12. så tænkte jeg ppå , der var en ehrinde der sagde noget med at det var hvis de havde en BTALENDE voksen med, er man betalende voksen hvis man har sæson kort?

Svar - citer og svar

Richard  (Gæst) 03. april 2009 kl. 15:39
Hej
Efter at have snakket med Faktas hovedkvater kan jeg fortælle at det eneste i skal gøre er at lave en tegning og tage den med til billetlugen i legoland så kommer de ind gratis.
Der er ikke mere noget med en kode eller noget andet, Fakta har faktisk ikke noget med det at gøre ud over at de reklamerer for det.

Håber at dette kan kaste lidt lys over mystikken.

God tur )

Richard

Svar - citer og svar

Lena  (Gæst) 08. april 2009 kl. 00:39
Jeg var i legoland mandag d. 6. april. Stod bag ved et par voksne, som havde 6 børn med. Alle seks børn kom gratis ind ved hjælp af en medbragt tegning. Uden kode.

Har tidligere som pædagog været afsted med hele vores indskoling på baggrund af samme princip. En tegning = en gratis børnebillet.

Så altså: Ingen kode på tegningen. Ingen begrænsning på, hvor mange børn man kan medbringe.

Svar - citer og svar

Anni  (Gæst) 10. april 2009 kl. 21:59
Skal man tegne noget bestemt,eller har børnene frit slag?
Hvor længe gælder dette?

Svar - citer og svar

christina  (Gæst) 11. april 2009 kl. 08:14
jeg var alene afsted med 4 børn og alle ungerne kom gratis ind vha en tegning,så det passer ikke,at det kun er et barn pr. betalende voksen

Svar - citer og svar

bettina  (Gæst) 12. april 2009 kl. 20:48
hvor længe gælder tilbuddet i legoland med gratis adgang for børn, der har tegnet en tegning

Svar - citer og svar

Maria  (Gæst) 13. april 2009 kl. 10:23
Citat:

hvor længe gælder tilbuddet i legoland med gratis adgang for børn, der har tegnet en tegning

Dette tilbud gælder til og med den 10. maj 2009. Børnenen skal IKKE tegne noget specielt. Men gerne noget der "ligner" en billet og har noget med forlystelser at gøre. Det kan jo dog ikke forlanges af en 3-årig! God tur.

Svar - citer og svar

mette  (Gæst) 20. april 2009 kl. 18:56
Citat:

Dette tilbud gælder til og med den 10. maj 2009. Børnenen skal IKKE tegne noget specielt. Men gerne noget der "ligner" en billet og har noget med forlystelser at gøre. Det kan jo dog ikke forlanges af en 3-årig! God tur.

hej vil lige høre om der er nogen der ved om man kan få et barn med ind på en tegning når man selv har sæsonpas hilsen mette

Svar - citer og svar

Pernille  (Gæst) 22. april 2009 kl. 14:47
Hej Mette,
Barnet kan godt komme ind med tegning selvom du har sæsonpas :o)

Svar - citer og svar

Laura  (Gæst) 29. april 2009 kl. 18:38
Citat:

Year og jeg tager ad sted med min børn!!!

Svar - citer og svar

pia sørensen  (Gæst) 01. maj 2009 kl. 06:40
til jer der skal afsted med gratis børn, i skal da osse selv spare lidt på entreen. Normalpris for voksne er 259 kr, men i kvickly kan man købe en entrebillet incl billetter til spil for 40 kr og mad/drikke for 30 kr til en samlet pris på 199.-
Det er da et godt tilbud...

Svar - citer og svar

sus  (Gæst) 04. maj 2009 kl. 14:15
rema 1000 har samme tilbud med gratis barn - med tegning indtil den 1 juni.

Svar - citer og svar

Karina  (Gæst) 04. maj 2009 kl. 19:21
Hej Sus. Hvilken Rema 1000 katalog står det i. Vi skal nemlig afsted med et grønlænderbarn og med 3 børn der både skal i cirkus , svømmehal og legoland bliver det jo hurtigt dyrt. Så hvad der er sparet er tjent.
Mvh Karina

Svar - citer og svar

....  (Gæst) 06. maj 2009 kl. 09:21
Rema 1000 uge 19

Svar - citer og svar

marie  (Gæst) 09. maj 2009 kl. 22:20
Hej skal der heller ikke et nr på tegningen fra rema1000

Svar - citer og svar

Mette  (Gæst) 10. maj 2009 kl. 20:43
Ingen kode - barnet skal bare tegne en "billet"- var der lige i går og fik 2 børn med ind gratis.

Svar - citer og svar

LS  (Gæst) 12. maj 2009 kl. 21:37
Citat:

Ingen kode - barnet skal bare tegne en "billet"- var der lige i går og fik 2 børn med ind gratis.

Vi vil også gerne spare, hvor vi kan. Er der mon nogen, der kan svare på, om børnene kan komme ind på en hjemme-tegnet billet, hvis de voksne har rabatbilletter? Vi kan f.eks. købe billetter til ca halv pris ved enten bank eller fagforening, hvis vi vælger en bestemt dag eller weekend. Men fidusen går jo lidt af det, hvis vi kun køber billetter til de vokse og så brænder næsen på børnebilletterne, hvis det med tegningen så ikke gælder....

Svar - citer og svar

Gitte Askjær  (Gæst) 13. maj 2009 kl. 10:18
Citat:

Vi vil også gerne spare, hvor vi kan. Er der mon nogen, der kan svare på, om børnene kan komme ind på en hjemme-tegnet billet, hvis de voksne har rabatbilletter? Vi kan f.eks. købe billetter til ca halv pris ved enten bank eller fagforening, hvis vi vælger en bestemt dag eller weekend. Men fidusen går jo lidt af det, hvis vi kun køber billetter til de vokse og så brænder næsen på børnebilletterne, hvis det med tegningen så ikke gælder....

har lige talt med billetlugen i legoland. Der er ingen betingelser knyttet til tilbudet fra Rema 1000 bortset fra at tilbudet gælder til 30.05.

Dvs man kan stille 1 voksen - også hvis det er en rabatteret voksenbillet - med lige så mange børn man måtte lyste.

Svar - citer og svar

Susanne  (Gæst) 14. maj 2009 kl. 13:42
Sv: Legoland - Gratis billet - køb Anders And & Co
Citat:

Kom billigt i Legoland

I Anders And i denne uge er der gratis billet til Legoland for 1 barn. Gylding til den 30. juni. Pris 24.95.

Svar - citer og svar

Oscar  (Gæst) 20. maj 2009 kl. 18:42
Sv: Legoland - Gratis billet - rema1000
Rema1000 avisen med Legoland-tilbuddet kan ses her:
www.tilbudonline.dk/images/tilbudsaviser_files/archive/3227.pdf
på side 16.

Tak for tippet og god fornøjelse!

Mvh,

Oscar

Svar - citer og svar

Hanne  (Gæst) 22. maj 2009 kl. 15:49
Hej
Af en eller anden grund kan jeg ikke åbne siden til Rema1000. Kan i se om der er en kode på ?

Hilsen Hanne

Svar - citer og svar

karina  (Gæst) 22. maj 2009 kl. 19:43
der står intet om at man skal skrive nogen kode på i rema 1000 reklame. så mon ikke det bare er en tegning uden

Svar - citer og svar

Henriette  (Gæst) 24. maj 2009 kl. 11:58
Jeg har benyttet tilbuddet fra Rema 2 gange i årog man skal bare komme med en tegning. Ingen kode eller noget. O)

Tilbuddet gælder kun denne måned ud !

Jeg kan anbefale billig , super overnatning ifm. Legolandbesøg, hvis man bor langt væk !!!

Svar - citer og svar

mor til fire  (1 indlæg) 24. maj 2009 kl. 13:33
Hej
Jeg var afsted med 4 børn som alle havde tegnet tegning og der var ikke nogen begrænsning på antal.

Svar - citer og svar

Anne  (Gæst) 26. maj 2009 kl. 12:57
Hej

Ved nogen noget om gratis billetter i juni måned til legoland, bortset fra Anders And, som er udsolgt?

Svar - citer og svar

Heidi  (Gæst) 01. juni 2009 kl. 20:58
Citat:

Hej

Ved nogen noget om gratis billetter i juni måned til legoland, bortset fra Anders And, som er udsolgt?

Hej.
Jeg vil også meget gerne høre om der er nogen der kan oplyse om man kan komme gratis i legoland i juni 2009.

Heidi

Svar - citer og svar

heidi  (Gæst) 03. juni 2009 kl. 23:28
hej vi var på bones og spise der følger en børnebillet med børnemenuen så hvis i spiser der inden kl.19 så får i også 25% rabat på maden så bliver det ikke så dyrt og så får i jo to fornøjelser:) biletten gælder så vidt jeg husker til d.20 juni. Hilsen Heidi

Svar - citer og svar

AMO  (Gæst) 06. juni 2009 kl. 19:05
Børn kan komme i Legoland til ½ pris indtil d. 30 juni.
Der skal tegnes en tegning af en brandbil.
Læs mere på br hjemmeside - det står under det nyeste katalog side 34.

God fornøjelse

Kh AMO

Svar - citer og svar

asytonyaa  (Gæst) 13. juni 2009 kl. 22:56
Some Movie 2009?
Which is the very good movie in 2009? Please help!Thank you.

Svar - citer og svar

Charlotte  (Gæst) 17. juni 2009 kl. 15:32
Citat:

Which is the very good movie in 2009? Please help!Thank you.

Hej Alle

Jeg ville høre om der var nogen der har billetter fra hjemis liggende, som de ikke
skal bruge, for jeg står og mangler 2. Vil gerne betale for dem

hilsen charlotte

Svar - citer og svar

darbo  (1 indlæg) 17. juni 2009 kl. 15:43
Citat:

Hej Alle

Jeg ville høre om der var nogen der har billetter fra hjemis liggende, som de ikke

hilsen charlotte

ups jeg have lige glemt at logge ind hehe prøver lige igen

Hej Alle

hilsen charlotte

Svar - citer og svar

Tina  (Gæst) 22. juni 2009 kl. 18:52
Hej...

Jeg har nogen børne billetter til Legoland (dem fra Anders And), som jeg er villig til at sælge, da jeg alligevel ikke får dem brugt. (de skal bruges inden d. 1 juni.) hvis man er interesseret, kan man henvende sig på birta@live.dk

Hilsen

Birta Hansen

Svar - citer og svar

dictec  (1 indlæg) 14. juli 2009 kl. 20:54
Citat:

Hej...

Jeg har nogen børne billetter til Legoland (dem fra Anders And), som jeg er villig til at sælge, da jeg alligevel ikke får dem brugt. (de skal bruges inden d. 1 juni.) hvis man er interesseret, kan man henvende sig på birta@live.dk

Hilsen

Birta Hansen

hejsa..
vi vil rigtig gerne i legoland også men vil jo gerne som så mange andre lidt billigere ind. Nogen der ved om der er nogen mulighed for at spare nogen penge i uge 31 i form at tegninger eller andet. vi er 2 voksne og 1 barn der skal afsted..

Dejlig sommer til jer alle der ude..
kh,,, karina

Svar - citer og svar

peter  (Gæst) 17. juli 2009 kl. 10:52
Da uge 31 er "høj" tiden, er der vist ikke rigtig nogen "rabat" at hente... Kloge nok er de jo :-)

Svar - citer og svar

Pia Pedersen  (Gæst) 26. juli 2009 kl. 14:10
Man får netop nu en gratis børne billet med, når man køber en kinder meal hos Burger King i Tyskland. Billetten gælder fra nu af, og frem til LEGOland lukker, dvs den gælder også i sommerferien.

Svar - citer og svar

sisse  (Gæst) 31. juli 2009 kl. 09:54
vi mangler også billetter til legoland, nogle der har nogle billige til salg eller lign. vi mangler 2 voksne og 1 børnebillet. skriv til tinesolund@hotmail.com.
hilsen sisse

Svar - citer og svar

Heidi  (Gæst) 02. august 2009 kl. 22:24
Legoland - næsten Gratis billet
Pt. får man en gratis børnebillet til legoland i biocity, hvis man køber en Oscar menu (popcorn og cola) til 32 kr...

Svar - citer og svar

Berit  (Gæst) 11. oktober 2009 kl. 20:17
Jeg har før taget afsted med et barn på 4 år der bare havde tegnet kruseduller og det var ok.

Svar - citer og svar

Annette  (Gæst) 13. oktober 2009 kl. 14:33
Jeg kan ikke finde fra FAKTA på gratis legoland for brn, men kan på hummelkids.dk
finde gratis adgang for børn oktober ud.

Svar - citer og svar

Annette  (Gæst) 13. oktober 2009 kl. 14:34
Jeg kan ikke finde fra FAKTA på gratis legoland for brn, men kan på hummelkids.dk
finde gratis adgang for børn oktober ud.

Svar - citer og svar

Marianne  (Gæst) 19. marts 2010 kl. 15:42
Hej..

Er der nogen som har billetter liggende til Legoland Billund og de skal gælde til juli/august måned 2010 - jeg er villig til at betale for dem ?

Skriv til mig på mail: marianne-allan-jensen@hotmail.com

Svar - citer og svar

LSH  (2 indlæg) 02. april 2010 kl. 17:19
Sidste år (2009) gav MacDonalds gratis børnebilletter ved køb af Happy Meals - prøv evt. at tjekke dem igen i år:-)

Svar - citer og svar

julie  (Gæst) 03. april 2010 kl. 17:25
min stedsøn har lige været i legoland i dag faktis med hans ven og faderen, de skulle vist bare tegne en tegning så kom ungerne gratis ind, det glæder i hverfald lige nu. ved ik om det glæder senere på året..

Svar - citer og svar

signe  (Gæst) 03. april 2010 kl. 22:20
Fakta rabatten gælder indtil den 9. maj. De sidste par år har de kørt det både i påskeferien og igen i efterårsferien.
Tror ikke jeg har oplevet at der er nogen gratis blletter i sommerferien.

Svar - citer og svar

suki  (Gæst) 04. april 2010 kl. 12:12
er du sikker på det?
står der det i fakta i dag

Svar - citer og svar

dorte  (Gæst) 04. april 2010 kl. 17:26
Citat:

er du sikker på det?
står der det i fakta i dag

nej, det stod i sidste uge, men gælder frem til 9-5-2010

Svar - citer og svar

Tenna  (Gæst) 07. april 2010 kl. 21:32
Skal man have en kode på tegningen? Er der nogle der har den kode ?

Svar - citer og svar

dorte  (Gæst) 10. april 2010 kl. 08:13
nej der var ingen kode. Skal blot sige at det er fra faktas avis

Svar - citer og svar

joan  (Gæst) 10. april 2010 kl. 10:10
ved i om når man er kommet ind og børne har brugt deres gratis indgang billet i gennem fakta om de så kan få lavt en årskort hvis det er noget for dem ..var der nemlig for 2 år siden og der var de ikke vilde med det , men vil så prøve igen år , og tænkte bare det kunne jo være smart hvis nu man så kunne få lavt årskort hvis det er noget for dem

Svar - citer og svar

unkown  (Gæst) 12. april 2010 kl. 17:20
ja man kan godt lave årskort nå børne kommer ind med en tegning. har lige været der i lørdags og min børne have en tegning med.

Svar - citer og svar

karina  (Gæst) 12. april 2010 kl. 19:07
Citat:

ja man kan godt lave årskort nå børne kommer ind med en tegning. har lige været der i lørdags og min børne have en tegning med.

har ikke prøvet det med en tegning før til legoland. så skal lige høre helt præcis
hvordan man gør.
1. tegner en tegning
2. skal der en kode på fra fakta reklamen? eller skal man bare sige det er fra faktas reklame?
3. hvis der er en kode i reklamen er der så en der har den?

mange hilsner karina

Svar - citer og svar

Charlotte  (Gæst) 15. april 2010 kl. 09:03
Sidst vi var i Legoland, tegnede mine børn bare en tegning hver, vi afleverede den, og sagde det var igennem Fakta..
Vupti..så kom vi ind :O)

Svar - citer og svar

Brian  (Gæst) 16. april 2010 kl. 15:25
Er det bare et almindeligt A4 papir eller er det et bestemt stykke papir fra Fakta - altså noget man skal hente i en Fakta Butik?
Skal tegningen forestille noget bestemt?

Svar - citer og svar

Tina  (Gæst) 19. april 2010 kl. 13:10
Man tegner bare en helt almindelig tegning - det skal ikke være noget bestemt og bare på A4. De tar hvad som helst:0)
God tur...

Svar - citer og svar

Inge  (Gæst) 23. april 2010 kl. 13:56
Hej er der nogen derved hvor længe kampagnen gælder - Er den gyldig d. 25/4 i år?

Svar - citer og svar

gæst  (Gæst) 23. april 2010 kl. 17:43
Ja. kampangen er indtil den 5maj mener jeg. Den virker hvertfald hele april og den første weekend i maj.

Svar - citer og svar

hans  (Gæst) 24. april 2010 kl. 07:00
Men skal man ikke bruge en eller anden kode?

Svar - citer og svar

Susanne  (Gæst) 24. april 2010 kl. 11:56
Hej alle sammen,

Har lige booket et sommerhus her til juni måned med alle ungerne. Har lovet dem en tur i legoland, så det skal vi selvfølgelig...Meen det er jo lidt dyrt.
Fik dog en glædelig overraskelse!!!
Da jeg bookede sommerhuset fik jeg tilbudt at købe 3 billetter til 2 billetters pris.
Ville bare lige sige det, hvis der er nogen derude som skal booke sommerhuse, og i legoland.
Det var gennem novasol.
www.novasol.dk

KH Susanne

Svar - citer og svar

jes  (Gæst) 25. april 2010 kl. 10:59
Har lige ringet til Legoland, og den er god nok, man skal bare tegne en tegning på et stykke a4, og sige det er igennem fakta, og wupti har man en gratis børnebillet. Ingen kode

Svar - citer og svar

Nicoline  (Gæst) 26. april 2010 kl. 14:38
Jeg har nogle ekstra fribilletter til Legoland til overs, hvis nogle skulle være interesseret.
Her kan man komme 2 ind for 1''s pris, altså spare op til 275kr pr 2 mand.
Sælges for 40 kr. Skriv til Nicolinebl@hotmail.com for mere info

Svar - citer og svar

dorthe madsen  (Gæst) 26. april 2010 kl. 19:51
Citat:

Jeg har nogle ekstra fribilletter til Legoland til overs, hvis nogle skulle være interesseret.
Her kan man komme 2 ind for 1''s pris, altså spare op til 275kr pr 2 mand.
Sælges for 40 kr. Skriv til Nicolinebl@hotmail.com for mere info

hej gælder billetterne også til voksne er der en bestemt dato de skal være brugt?? Hvor mange billetter har du???

Svar - citer og svar

kritsa  (Gæst) 28. april 2010 kl. 16:38
du har ivertifald ret i det er fakte og den ind til den 9 eller 5 maj

Svar - citer og svar

dincix  (Gæst) 06. maj 2010 kl. 12:47
Vi har planlagt Legoland besøg neste uge, dvs. fra 10-15 maj. Er der noget gratis billetter i denne periode?

Svar - citer og svar

Pia  (Gæst) 11. maj 2010 kl. 20:54
Frem til den 30. juni, kan et barn komme gratis i Legoland ifølge med en fuldt betalende voksen, hvis man fremviser sit Club BR kort. Hvis man klikker ind på http://www.Ebay.de kan man næsten altid købe meget billige billeter til Legoland, man skal blot søge Legoland billund. Af en eller anden grund, er Legoland meget rundhåndet med at dele fribilleter ud i Tyskland :-)

Svar - citer og svar

Pia  (Gæst) 11. maj 2010 kl. 21:02
Burger King i Tyskland, plejer hvert år i sommerferien at have en børnefribillet i deres børne menuer, billeterne gælder i sommerferien, og frem til Legoland lukker. Der ligger en Burger King i Flensburg

Svar - citer og svar

Heidi  (Gæst) 12. maj 2010 kl. 22:06
Hej er det juli og august de har fribilletter ved burger king? eller før?

Svar - citer og svar

pia  (Gæst) 12. maj 2010 kl. 22:50
Jeg er ikke sikker, vi plejer at være dernede i sommerferien og der har de haft dem, men om det først er fra Juli de har dem, tør jeg ikke sige, de sidste år har de ihvertefald haft dem i Juli. Men om ikke andet kan du se det på tysk E-bay, der er altid nogle der er hurtige til at prøve at vidersælge dem der.

Svar - citer og svar

Arne  (Gæst) 18. maj 2010 kl. 13:37
Citat:

Jeg er ikke sikker, vi plejer at være dernede i sommerferien og der har de haft dem, men om det først er fra Juli de har dem, tør jeg ikke sige, de sidste år har de ihvertefald haft dem i Juli. Men om ikke andet kan du se det på tysk E-bay, der er altid nogle der er hurtige til at prøve at vidersælge dem der.

Er der nogen der ved, om man kan få gratis billetter til Legoland i juni måned. Jeg skal bruge 6 børnebilletter og 2 voksne til den 19. juni.

Svar - citer og svar

pia sørensen  (Gæst) 21. maj 2010 kl. 08:16
Hejsa, i denne uge får man en gratis børnebillet med anders and bladet. Men man skal være hurtig ude. Billetten er for børn 3-12 år og gælder frem til den 30 juni.

Man kan være heldig at der i nogle af bladene ligger 2 billetter. Det gjorde der i halvdelen af dem jeg købte.

Svar - citer og svar

Breum  (Gæst) 21. maj 2010 kl. 16:08
Man kan desværre ikke sætte link her i forummet, men på br.dk kan du søge på legoland.

Så kommer der link til en side hvor der står:
Fri entré i LEGOLAND for Club BR medlemmer (3-12 år) der følges med én fuldt betalende voksen.*

* Gælder i perioden 1. maj til 30. juni 2010 mod forevisning af Club BR-medlemskort.
Kun ét barn pr. betalende voksen.

Det er gratis at melde sig ind, der er et link på forsiden.

Du modtager dit medlemskort med posten i løbet af et par uger.
Du modtager også en velkomstmail, hvor du kan se dit medlemsnummer

Det fremgår ikke om mailen kan bruges som adganskort til Legoland.

Svar - citer og svar

Breum  (Gæst) 21. maj 2010 kl. 16:21
På gratislink.dk er links klikbare til den gratis adgang til Legoland (og iøvrigt også hvordan man kommer flere andre steder gratis)

Svar - citer og svar

Nønne Lønne Votborg  (Gæst) 22. maj 2010 kl. 20:29
Kom gratis i Legoland med Anders And ...

Denne uge følger der en børnebillet til Legoland med Anders And (som koster lige knap kr. 25,-) og billetten gælder til midt i sommerferien :-)
Læs selv de nærmere detaljer på nettet.

Men der er da helt afgjort god grund til at følge med i hvad der sker i Andeby denne uge. Et godt køb :-)

Mvh
Nønne Lønne Votborg

Svar - citer og svar

vagnsine  (1 indlæg) 11. juni 2010 kl. 19:00

Hvis I melder jer ind i denne gruppe, kan I på væggen hele tiden se, hvor der er gratis eller billige billetter.

www.facebook.com/group.php?gid=75161530584

Lige nu er der billige billetter til Sommerland Sjælland, Lalandias badeland, Jyllands Park Zoo, Legoland, og mange andre steder.

Svar - citer og svar

søren fryd  (Gæst) 13. juni 2010 kl. 10:48
Hejsa.

En voksen og et barn kan komme i Legoland til halv pris hvis de afleverer en tegning af en brandbil ved indgangen. Læs mere om konkurencen i sidste katalog - kan hentes via BR''s hjemmeside. Gælder indtil 30/6/2010

Svar - citer og svar

christina  (Gæst) 28. juni 2010 kl. 11:36
Citat:

Hvis I melder jer ind i denne gruppe, kan I på væggen hele tiden se, hvor der er gratis eller billige billetter.

www.facebook.com/group.php?gid=75161530584

Lige nu er der billige billetter til Sommerland Sjælland, Lalandias badeland, Jyllands Park Zoo, Legoland, og mange andre steder.

Hvad hedder gruppen?? Har nemlig problemer med at finde siden ved hjælp af llinket

Svar - citer og svar

Hanne  (Gæst) 29. juni 2010 kl. 21:41
Citat:

Hvad hedder gruppen?? Har nemlig problemer med at finde siden ved hjælp af llinket

Billige billetter til legoland og andre forlystelser.

Der er p.t. over 1100 medlemmer, som hjælper hinanden med tips....

Svar - citer og svar

Hanne  (Gæst) 29. juni 2010 kl. 21:55
Citat:

Billige billetter til legoland og andre forlystelser.

Der er p.t. over 1100 medlemmer, som hjælper hinanden med tips....

Ups....

Det er: Gratis billetter til Legoland og andre forlystelser

som Facebook gruppen hedder.

Svar - citer og svar

Helle Andersen  (Gæst) 06. august 2010 kl. 07:26
Ved nogen hvor man kan få fat i en gratis børnebillet? Jeg skal afsted i denne måned.

Svar - citer og svar

Majken  (Gæst) 06. august 2010 kl. 21:34
Ved køb af et legoprodukt fra Legekædens katalog

Svar - citer og svar

Bitten  (Gæst) 09. august 2010 kl. 16:30
Melder du barnet ind i Krummeklubben Guldbageren som koster 25, kr kommer man gratis i Legoland i september 2010

Svar - citer og svar

Bjø  (Gæst) 13. august 2010 kl. 22:02
Hej, Hver OBS på at billeterne her først gælder fra d. 23. august

Svar - citer og svar

fru hubert  (1 indlæg) 28. august 2010 kl. 22:21
hej forældre.
smut ind på http://www. Hummel.dk der kan i printe en tegning ud som junior farvelægger. den udløser et stk. gratis billet til barn mellem 3 og 12 år.
gælder fra 23 aug til 5 dec. 2010
rigtig god tur.

Svar - citer og svar

AnnemetteHenrik  (1 indlæg) 13. september 2011 kl. 19:57
13-9-2011

hej
Krummeklubben.dk har også i år gratis entre for børn der er medlem og er ml 3-12 år - log dig ind og vælg fanen"nyheder" og vælg ''guldbageren i Legoland'' .
Her kan du vise dit medlemskort og få gratis entré for et barn mellem 3 og 12 år i hele september og oktober måned.

Legekæden giver også i år en fribillet til børn når du køber noget fra legekæden - spørg selv nærmere.

Desuden hvis du er medlem af falck børneklub på "falck-klubben.dk". Alder 3-12 år.
Kan du komme gratis ind i LEGOLAND en valgfri dag i perioden fra 1. september til og med 31. oktober. For at komme gratis ind i LEGOLAND skal du vise dit Falck-klub medlemskort sammen med flyeren fra forårets Falck-klubblad.

Svar - citer og svar

Ib Bech Hansen  (2 indlæg) 18. maj 2012 kl. 07:27
Hej alle
Så er der godt nyt, fribilletter til legoland for alle børn 3-12 år indtil den 30. juni 2012 uden voksenbetalende
Søndagsavisen den 11-13 maj helsides annnonce.
Sådan gør du:
Tegn et billede af en LEGO isbjørn og aflever den ved billethuset. Skriv LEGOLAND kode 212257 på tegningen.
så nemt er det

Svar - citer og svar

Pibupe  (3 indlæg) 14. juli 2012 kl. 09:51
Jubi, Tdc har gratis fribilletter til Legoland for børn resten af 2012 - og de gælder også i sommerferien:-)

www.tdc.dk/nu/publish.php?id=31758

Ved ikke helt om mit link virker ellers søg Tdc og legoland

Mvh Pia

Svar - citer og svar

I vores familie elsker vi naturen ! Lange ture i flotte landskaber, børn der klatrer i træer og op og ned af skråninger og i det hele taget kontakten med naturen. Har I det på samme måde, så kan vi anbefale en tur til Dayz Søhøjlandet, der ligger lige i smørhullet af Silkeborgs skønne natur, nemlig ...
Vi har fået en helt ny arrangementskalender på Sjovforbørn.dk. Fremover kan du se alle de sjove arrangementer i hele landet, for vi har slået os sammen med Kultunaut om at lave den bedste kalender for børnefamilierne.

Klik her for at søge i kalenderen
Vores børn spiller en del computer og er nu begyndt at støve internettet tyndt for at finde sjove spil.

Nogle gange støder de dog på spil jeg ikke er interesseret i at de spiller.

Nu har Sjovforbørn.dk åbnet for en spilleafdeling, der er renset for bl.a. voldelige spil.
Ungerne vil sgu ha skattejagt – hver gang! Kniber det lidt med opfindsomheden? Så læs med her og få det hele serveret på et sølvfad.

NÅ DET FØR DE ANDRE FORÆLDRE !!!

©2005-2013 Sjovforbørn.dk, Grønnegade 93, 1., 8000 Århus C, Kontakt Sjovforbørn.dk - Sitemap
Intet materiale må gengives uden skriftligt samtykke fra Sjovforbørn.dk - Se også www.Spassfurkinder.de for sjov i Tyskland