Fødselsdag og alt for mange afbud. - Debat på Sjovforbørn.dk

Bliv medlem  Debatforum  Om Sjovforbørn.dk  Annoncering  Send os et forslag  Nyttige links    Del denne side på Facebook

larsen25  (4 indlæg) 12. juni 2012 kl. 00:16
Fødselsdag og alt for mange afbud.
Skal bare af med min harme.
Ærgeligt når en fødselsdag ikke kan blive til noget.
Der blev skrevet ud 12 dage før og, reseveret en dato til fødslesdagen til alle drengene.
1 forældrepar skrev at deres søn ikke kunne den dag på grund af et arr. med familien. helt ok. men Resten tavshed.
Vi plejer at, lige at checke op i klassen at der ikke er andre der har resv. datoen også modsattte køn af eleverne. Det kender vi flere der gør netop for der ikke skal ske detop det her!
Den dag min søn skulle dele indbydelsene ud om eftermiddagen på elevinta og forældreinta, samt sms med der ligger en indbydelse til dig på intra. da papiret for ofte bliver væk i skoletasken ville vi gøre det lidt anderledes i år.
kommer to piger med en indbydelse til samme dag - men for hele klassen.
Den ene pige svarer jo det skal vi nok finde ud af, den anden pige blev bare sur og sagde nej du kunne bare have givet indbydelsen lidt før!
En af pigernes far ringer så til mig - han er hverken til stikke eller rokke til. havde slet ikke forståelse for det. Ikke engang at rykke fødselsdagen 2 timer
Det skal lige siges at vi havde fulgt vejrudsigten nøje og, det var den dag med det bedste vejr så vi kunne ikke bare lige rykke den da fødselsdagen krævede rigtigt godt vejr, og havde lavet mange forberedelser.
Den ene af pigernes far der havde ringet sagde jamen drengene kan da komme til vores fødselsdags arr. bagefter. Problemet var lige at de to fødselsdag arr. lå lige ca. 6 km fra hinanden. Men vi voksne skulle jo nok stå for kørslen.
nå men ny meddelse ud til alle at det nu blev gjort på den måde at, man kunne deltage på denne her måde.
Drengene var utrolig positive til at starte med og synes det hele lød rigtigt sjovt. Men lige med et vendte bøtten. Desværre 5 afbud ud 12. 1 tilmeldning. den 1 tilmeldning blev lavet om til afbud gad ikke når der også var den anden fødselsdag. så var vi oppe på 6 afbud ud af 12. så kom der 1 tilmeldning resten tavshed. vi kunne se at alle havde læst deres indbydelse! I samråd med vores søn valgte vi at, holde tavshed og ringede ikke rundt- Det blev til en aflysning Super ærgeligt at man ikke kan støtte lidt op om andres arr. med fødselsdag samt at sige om man kommer.

Svar - citer og svar

Lyhne  (6 indlæg) 26. september 2012 kl. 09:54
Sv: Fødselsdag og alt for mange afbud.
Øv det ville jeg også være mega skuffet over !! Jeg ved ikke hvad der er rigtigt og forkert i den sag, men det lyder ikke som om det er foregået helt rigtigt !

Svar - citer og svar

Så kom dagen endelig, hvor vi skulle i Cirkus Mascot. De sidste 2 år har vi besøgt cirkusset og vi havde de samme forventninger til det i år. Hvor det de foregående år har været en cirkus forestilling på børnenes præmisser, så synes jeg bestemt i år, at det var et cirkus for selvfølgelig børnene, me...
Musik, motion, madlavning er bare nogle af de ting, tweens bruger tiden på når de "leger" og udtrykker sig legende. I alderen 8-12 får legen nye og anderledes former, men i princippet tjener den de samme funktioner. Legen bruges rekreativt og til bl.a. at udtrykke sig kreativt med. At holde fast i l...
Det er nu hvor vejret bliver bedre, at vores børn mødes med de andre børn i kvarteret. Og skal vi holde dem lidt væk fra computeren, så skal vi finde på noget sjovt. Vi har fundet 10 sjove lege, der egner sig supergodt til villavejen, det grønne område eller den lille skov.

Jyllands Park Zoo breder sig over 35 trd. land og rummer udover en masse spændende dyr, også legepladser, et lille tivoli og Danmarks største hoppepude på hele 689m2. Parken er grundlagt i 1969, og besøges hvert år i sæsonen af ca. 250.000 turister.

©2005-2013 Sjovforbørn.dk, Grønnegade 93, 1., 8000 Århus C, Kontakt Sjovforbørn.dk - Sitemap
Intet materiale må gengives uden skriftligt samtykke fra Sjovforbørn.dk