Debatforum på Sjovforbørn.dk

Bliv medlem  Debatforum  Om Sjovforbørn.dk  Annoncering  Send os et forslag  Gratis billetter  Online spil for børn  Nyttige links   Del denne side på Facebook

ØV !!

Du skal være medlem og logget ind for at kunne skrive i forummet. Log ind ved at trykke på linket lige under søgefeltet i toppen af siden. Hvis du ikke er medlem endnu, kan du blive det ved at trykke her. Det er 100% gratis at være medlem på Sjovforbørn.dk.

Når den vejrguderne byder på regnvejr, hvilket de jo som oftest gør, så har vi brug for at finde på noget sjovt at lave indendørs.

Læs mere her

For alle jer der bor på Sjælland, er turen kortere til Skåne end til Jylland, så vi har samlet en masse sjove udflugtsmål til jer.

Fremover kan I finde Skåne (og mange andre ferieområder) på Sjovforbørnpåferie.dk, hvor I kan søge blandt dem ligesom her på Sjovforbørn.dk

Læs mere her

Lad mig sige det med det samme: Jeg var en amatør indtil sommerferien i år, hvor min 5-årige søn lærte mig alt om krabbefiskeri. Men nu føler jeg mig fuldt ud i stand til at give tipsene videre her på siden. Skulle I have yderligere gode tips, så skriv dem nederst i artiklen i vores forum, så andre ...

Læs mere her

Nordsøen Oceanarium er fremragende og spændende naturformidling – og absolut en tur til Hirtshals værd!

Læs mere her

©2005-2010 Sjovforbørn.dk, Grønnegade 93, 1., 8000 Århus C, Kontakt Sjovforbørn.dk - Sitemap
Intet materiale må gengives uden skriftligt samtykke fra Sjovforbørn.dk