Debatforum på Sjovforbørn.dk

Bliv medlem  Debatforum  Om Sjovforbørn.dk  Annoncering  Send os et forslag  Nyttige links    Del denne side på Facebook

ØV !!

Du skal være medlem og logget ind for at kunne skrive i forummet. Log ind ved at trykke på linket lige under søgefeltet i toppen af siden. Hvis du ikke er medlem endnu, kan du blive det ved at trykke her. Det er 100% gratis at være medlem på Sjovforbørn.dk.

Man siger, at det nærmest er umuligt at gentage en succes, så derfor var min datter og jeg meget spændte på, hvad Cirkus Arena havde til os i denne sæson. Sidste års forestilling var jo noget nær det bedste cirkus, vi havde set, så spørgsmålet var, om Benny Berdino kunne gøre det igen?

I løbet af kort tid har vi taget de fantastiske apps til os, og selvfølgelig skal ungerne også tilgodeses med brandgode børneapps! Vi har fundet en perlerække af de allerbedste gratis af slagsen, der er lige at gå til for ungerne og deres voksne.
Så kom dagen endelig, hvor vi skulle i Cirkus Mascot. De sidste 2 år har vi besøgt cirkusset og vi havde de samme forventninger til det i år. Hvor det de foregående år har været en cirkus forestilling på børnenes præmisser, så synes jeg bestemt i år, at det var et cirkus for selvfølgelig børnene, me...
Det kan hurtigt løbe op når hele familien skal i Zoo, LEGOLAND eller en af de mange andre skønne forlystelser. Entréen alene kan få én til at føle sig nødsaget til at advare ungerne om, at der kun bliver råd til at besøge få af de populære udflugtsmål i løbet af en sæson. Orienterer man sig lidt om ...

©2005-2013 Sjovforbørn.dk, Grønnegade 93, 1., 8000 Århus C, Kontakt Sjovforbørn.dk - Sitemap
Intet materiale må gengives uden skriftligt samtykke fra Sjovforbørn.dk