Fiske- og familiepark West på Sjov for børn.dk

Søg udflugter  Seneste udflugter  Fribilletter for en anmeldelse    Del denne side på Facebook

Fiske- og familiepark West

Stor udendørs legeland (tidligere Sommerland Vest) med lille vandland, gocarts, hoppepuder og andre børneaktiviteter. Her er også klappedyr. I tilknytning til parken findes der også paintball. For et mindre tillæg er det muligt at fiske.

Alle børn betaler entre.

Hovervej 56
6950 Ringkøbing
Tlf. 97335411
Gå til hjemmesiden for Fiske- og familiepark West

Prisklasse: Prisklasse: Fra kr. 1,- til kr. 150,- for 2 voksne og 2 børn
Anslået alder. Dette er kun Sjovforbørn.dks vurdering. Er du uenig, så send os straks en email. Husk at skriv til os hvorfor du mener, at vi tager fejl. 3 til 12 år
Bemærk begrænset sæson

Handicapvenlighed:

Samlede handicapkarakterer:

Tilgængelighed:
Puslefaciliteter:
Brugernes vurdering af Fiske- og familiepark West. 8 brugere har stemt.

Anmeldelser:
27-07-2013 Ikke imponeret Skrevet af Brigit
Vi så på parkens hjemmeside, hvor den ser flot og indbydende ud.
Når man efterfølgende kommer ud til Parken bliver man dybt skuffet.
Vi fik en plads på campingpladsen (der er nok en grund til at omkring 75% af campingpladsen var tom). Selve campingområdet er ok, fornuftig servicebygning.
Herefter gik vi en tur igennem parken, børnene ville gerne prøve el-toget, men det virkede ikke, legeområderne virker misligholdte og forfaldne, med undtagelse af vandlandet: Problemet her er så, at vandet var hamrende koldt, vi var efterfølgende ved stranden, hvor temperaturen var omkring den samme som vandlandet. Dette står i skarp kontrast til de 26 grader, der skrives om på deres hjemmeside.
Efter en overnatning pakkede vi sammen og kørte, for aldrig at komme tilbage igen.
14-07-2013 En øv tur! Skrevet af Vejlby7500
Vi puttede baby i bilen, og drog afsted imod sommerland west.
Men hvor blev vi skuffede..

Det var lidt som en "spøgelses by". Gamle rustne moon-cars som lå og flød over alt, forlystelser som var groet til i ukrudt og De fleste forlystelser var enten nedlagt, eller ikke tilgængelige!

Der lå 5 kaniner som ikke måtte røres imellem 12-14, og 5 geder som man kun kunne snakke med igennem et plankeværk.

En tur i vandcykler, hvor styrpinden ikke fungerede, og ponyer som ikke længere blev brugt til trækkerure.

Vi var igennem parken på 30 min, så det var bare en kæmpe skuffelse!

Det skal siges at der var noget svævebane og hoppepude for større børn, og et badeland. men ville nok nærmere kalde det en legeplads med fiskesø, end FAMILIEPARK :-(
17-05-2012 hyggeligt Skrevet af j-chri
vi er på campingpladsen -ren og pæn servicebygning. - fornuftig købmandsbutik med rimelige priser - oppe og se i parken, det ser ud til at være lavet en masse om deroppe, ser godt ud - fint cafeteria med god mad - fin e fiskesøer med rimelige ørreder som er gratis at fiske i - lejercheferne Claus og Inger er utrolige flinke og hjælpsomme - her vil vi bruge meget tid oppe
15-01-2011 Gi sig til kende Skrevet af Bent Jessen
Det er da mærkeligt at dem der er utilfreds med parken er anonym.I skulle da gå op til Inger og Claus og sig hvad i er utilfreds med.De vil gerne gøre alle tilfreds hvis det er muligt, men gi dem da en chance til at få parken iorden, det er ikke så længe de har været der.Men der er jo nogle der er utilfreds med alt, i skal også lige huske at det kun koster 80,- at komme ind ,Hvis i tager fiskestangen med er det meget billigt, det er ikke metre end man betaler for 2 timer ved en fiskesø, her kan i fiske hele dagen.Der kommer mange mennesker der er super tilfreds med at være der.I skulle prøve at være der en uge på campingpladsen der er dejlig roligt de lidt støre børn er oppe i parken fra kl 10,00 til kl. 20,00 Med venlig Hilsen Bent
02-08-2010 En hyggelig familieoplevelse Skrevet af goldhammer
Vi ankom til familiepark west om formiddagen d. 28-07.2010 og vi havde en super dejlig dag hvor vi rigtig hyggede os og min søn på 3 elskede det.... Han kunne hoppe på trampoliner, hoppepuder, kørte i tog, fiskede og så en del dyr mm. Der var så mange hyggelige og sjove ting at give sig til.. Og så til kun 80,-!! Det er da billigt... Men ja det var slidt men vi kom forbi et skilt hvorpå der stod at de skulle til at lave parken om til en lille parcelhus by eller sådan noget og så må jeg indrømme at jeg godt kan forstå at de ikke vil lægge penge i at renovere stedet... Men jeg syntes samtidig at det er utrolig synd for det kunne blive sådan et lækkert sted.. Vil så også sige at jeg ikke syntes at deres badeland var iorden, de havde en rutsjebane og for de første virkede den ene af dem ik og lyset virkede heller ikke så man viste ikke hvornår man måtte køre.. vandet var også fuld med insekter og baderummet var utroligt klamt og slet ikke iorden...
Men vi var da i parken i over 5 timer og havde alt i alt en dejlig oplevelse :)
Med venlig hilsen familien Sørensen Silkeborg
06-06-2010 Skuffende oplevelse Skrevet af Jacobm
Vi besøgte familieparken den 6. juni 2010, for både første og sidste gang. Størstedelen af aktiviteterne var nedslidte. Der var ingen mulighed for hesteridning, ud af 3 elbiler virkede én. cykelbåde og kanoer var møgbeskidte. Der var absolot intet opsyn nogen steder.
Vi havde heldigvis fribilletter - Hvis vi havde betalt kr. 80,- pr. person havde vi nok krævet at få pengene retur igen !
Efter 1 times besøg forlod vi parken.

Bemærk denne vurdering intet har med den tilhørende campingplads at gøre.
29-05-2010 ikke i orden Skrevet af mta
Besøgte parken i pinsen 2010. Konceptet er hyggeligt med legepladser, hoppepuder, svævebaner, fiskesøer, vandcykler, badeland osv. osv. Men vi måtte konstatere at stedet ikke levede op til forventningerne. Badelandet var ikke gjort klar til sæsonen, man kunne ikke ride på hestene, toiletterne var enten beskidte eller lukkede, spisestederne var ikke åbne, flere af vandcyklerne virkede ikke. Og sådan var der bare en del småting, som gjorde at jeg desværre ikke kan anbefale parken. Hvis der kommer styr på disse ting kunne det faktisk være et rigtig hyggeligt sted!
25-05-2010 Herlig pinse Skrevet af dalidali
Vil gerne fortælle om en helt fantastisk pinse vi har haft hos Fiske- og familiepark West. MEGET venlige og hjælpsomme ejere. Og jeg forstår slet ikke alt det negative folk skriver her inde. For meget få ekstra kr. havde vi adgang til parken, hvor vi fiskede hele lørdagen med 5 børn og 4 voksne. ( og fangede 3 ørred, der smagte skønt) Der var cykelbåde ungerne selv kunne håndtere, hoppepuder, svævebane osv. Det er IKKE som feks. Djurs sommerland, men det forventede vi jo heller ikke med den pris. Campingpladsen var super dejlig. Flotte og rene servicebygninger, dejlig overdækket grillsted og trods mange mennesker ventede vi ikke på hverken bad eller toilet. Så vi vil godt give dem en god anbefaling og vi vil helt sikkert der ned igen..
21-02-2010 Skrevet af anonym
dårligt det se jo så fint ud på ders billeder ,men det ligner fald færdig lort og ders dyr kunne hvis have det bedre
31-01-2010 ikke godt Skrevet af anonym
campingpladsen er ok men at man er tvunget til at skal betale ekstra for at benytte parken er totalte spildte penge det eneste der nogent værd der inde i parken er badelandet men den kunne nu godt trængte til at blive gejlet op i sær i baderummet som er total klam.

OBS OBS OBS Der er flere anmeldelser. Tryk her for at læse dem alle

Skriv en anmeldelse af Fiske- og familiepark West

Du skal være medlem for at kunne skrive en anmeldelse. Hvis du allerede er medlem, så log ind i øverste højre hjørne. Hvis ikke, så kan du blive medlem ved at trykke her. Det er 100% gratis at blive medlem.

Randers Regnskov er en tropisk zoologisk have, hvor man som gæst færdes i det samme varme fugtige klima som hovedparten af deres dyr og planter normalt lever i. Nogle af dyrene springer eller flyver frit rundt, og gemmer sig bag grene og klipper og pludselig er de meget tæt på.
Det er efterårsferie og turen går mod Nymindegab. Her ligger et af Danmarks nyeste feriecentre – Seawest – som er bygget i 2006. Vi besøgte feriecentret i 2009 med sønnike på knap 4 år, og nu er vi så tilbage med 3 store drenge på 8, 11 og 13 år. Og vi er ærligt talt lidt spændt på om feriecentret k...
Selvom man godt kan føle, at Universe er placeret i "Udkants-universet", så er parken køreturen værd. Vi pakkede bilen og satte kurs mod Nordborg på Als og en dag i familiens tegn i Universe.
I 2014 er Dayz Rønbjerg netop blevet færdige med en flot tilbygning, der forener centerbygningen med sportshallen og samtidig har givet plads til et flot legeland, der nok vil kunne friste helt op til 12-13 år. Det kan anbefales at tage en tur til Dayz Rønbjerg. Har man besøgt det inden 2010, vil m...

©2005-2013 Sjovforbørn.dk, Grønnegade 93, 1., 8000 Århus C, Kontakt Sjovforbørn.dk - Sitemap
Intet materiale må gengives uden skriftligt samtykke fra Sjovforbørn.dk - Se også www.Spassfurkinder.de for sjov i Tyskland